Baby Browser – Pretraživač za bebe

Saatchi & Saatchi Poljska lansirao revolucionarna interaktivna rešenja 'Baby Browser' – „Pretraživač za bebe“

Saatchi & Saatchi Poljska, u saradnji sa vodećim poljskim sajtom za roditeljestvo Rodzice.pl, pokrenuo je "Baby Browser' – „Pretraživač za bebe”, vrhunski dodatak za Google Chrome koji omogućava roditeljima da čitaju bilo koji sadržaj na internetu, dok se u isto vreme pored teksta prikazuju slike koje stimulišu mozak njihove bebe.

Mladi roditelji, naročito oni koji su prvi put u toj ulozi, su željni informacija o roditeljstvu, ali često nemaju vremena da odu na internet i potraže ih. Sada mogu doći do informacija bez žrtvovanja dragocenog vremena koje žele da provedu sa svojim bebama.

Saatchi & Saatchi Poljska, u saradnji sa vodećim poljskim sajtom za roditeljestvo Rodzice.pl, pokrenuo je "Baby Browser' – „Pretraživač za bebe”, vrhunski dodatak za Google Chrome koji omogućava roditeljima da čitaju bilo koji sadržaj na internetu (osim društvenih mreža), dok se u isto vreme pored teksta prikazuju slike koje stimulišu mozak njihove bebe. Ovaj besplatan Google Chrome dodatak nastao je u saradnji sa dečijim psiholozima na osnovu velikog istraživanju kako deca vide boje i oblike u prve dve godine života.

Krajnji rezultat je izgled na stranici za pretraživanje na kojoj se prikazuju slike grafičkih oblika crvene, crne i bele boje, naučno dokazane kao najprivlačnije za mozak beba. 90% vizualnih sposobnosti se pojavljuje tokom prvih šest meseci života deteta, a njihov razvoj mogu poboljšati baš efekti ove vrste stimulacije.

Roditelji treba jednostavno da instaliraju besplatni „Baby Browser“dodatak, koji će se nakon toga naći na meniju njihovog računara. Čim se pokrene, Baby Browser odmah unosi tekstualni sadržaj sa sajta , bez obzira na jezik i zemlju, a grafička animacija biva dopunjena i izmenjena. Ovo omogućava roditeljima da traže važne informacije bez žrtvovanja dragocenog vremena tokom rane faze roditeljstva. Tempo animacije je povezan sa dužinom članka koji se čita i kontrolisan je od strane roditelja. Namenjen je da se koristi umereno, obezbeđujući dragocene minute korisnog pretraživanja u danu prepunom obaveza.

Piotr Osinski I Patrycja Lukjanow, kreativni tim koji stoji iza ovog projekta kaže: "U pretrpanom sadržaju o nezi beba, ključna je komunikacija putem novih kanala. Sajt Rodzice.pl je dokazao da zaista razume svoje čitaoce - ljude koji nemaju ni 5 minuta za traženje korisnih informacija na internetu.”

Baby Browser možete preuzeti ovde: https://chrome.google.com/webstore/detail/baby-browser/kpmphbohdgphhkkalnibkicpdfincbed

Video prezentaciju možete pogledati ovde: https://vimeo.com/208634362

Direktor sajta Rodzice.pl, Artur Vigriz dodao je: "Umereno korišćenje Baby Browser-a je sjajan način za podsticanje razvoja bebe i može da sačuva dragoceno vreme, ako roditelj mora da pronađe važne savete na internetu."


Magnus Djaba appointed as Global President Saatchi & Saatchi

Novosti

Magnus Djaba, UK CEO of Saatchi & Saatchi Fallon, will take on the newly created global president role and will lead the network, alongside Kate Stanners, worldwide chief creative officer and chairwoman, and David Hackworthy, worldwide chief strategy officer. Robert Senior, global CEO Saatchi & Saatchi, will ensure a smooth transition over the next three months, and will continue to…

Tri priznanja za Saatchi & Saatchi Beograd i Hemofarm fondaciju na Golden Drum festivalu

Novosti

Na 23. Golden Drum festivalu, najznačajnijem regionalnom festivalu kreativnosti, agencija Saatchi & Saatchi Beograd u saradnji sa Hemofarm Fondacijom, osvojila je zlatnu, srebrnu i bronzanu nagradu. Agencija Saatchi & Saatchi Beograd je u Ljubljani sa kampanjom „Najvažniji poziv u životu“ osvojila Golden Drum u kategoriji integrisanih kampanja, Silver Drum u kategoriji PR, i specijalnu nagradu Drum Adriatic 2016 Bronze koja…

Hronike pretnji nagrađene na Cristal festivalu

Novosti

Agencija Saatchi & Saatchi Beograd osvojila je još jedno bitno međunarodno priznanje sa projektom “Hronike pretnji” na Cristal festivalu u Francuskoj.   Ovoj višestruko nagrađivanoj kampanji pripala je Sapphire nagrada u kategoriji Media – Best Use of Print. ’’Hronike pretnji’’ je projekat iniciran od strane Komisije za istraživanje ubistava novinara i Kancelarije za slobodu medija OEBS s ciljem podsticanja javne…

Dve nagrade za Saatchi & Saatchi Beograd na festivalu Eurobest 2014

Novosti

Na prestižnom evropskom festivalu kreativnosti Eurobest u Helsinkiju, agencija Saatchi & Saatchi Beograd osvojila je dve nagrade za kampanju ’’Hronike pretnji’’ realizovanoj u saradnji sa Komisijom za istraživanje ubistava novinara i OEBS-om (Organizacijom za evropsku bezbednost i saradnju).   Kampanja je nagrađena srebrom u okviru kategorije Use of Print in a Media Campaign, dok je bronzano priznanje dodeljeno za Public…

Nagrada Silver Drum za kampanju “Hronike pretnji”

Novosti

Na najznačajnijem regionalnom festivalu kreativnosti Golden Drum u Portorožu, agencija Saatchi & Saatchi Beograd osvojila je Silver Drum nagradu u kategoriji integrisanih kampanja sa radom pod nazivom “Hronike pretnji”.   ’’Hronike pretnji’’ je projekat iniciran od strane Komisije za istraživanje ubistava novinara i Kancelarije za slobodu medija OEBS s ciljem podsticanja javne debate i definisanja metoda efikasne zaštite novinara, koji…

Bronzani Lav na festivalu u Kanu

Novosti

Na najvećem svetskom festivalu kreativnosti Cannes Lions agencija Saatchi & Saatchi nagrađena je ''Bronzanim lavom'' za kampanju “Hronike pretnji” realizovanoj u saradnji sa Komisijom za istraživanje ubistava novinara i OEBS-a (Organizacija za evropsku bezbednost i saradnju).   "Ovo je veliki uspeh za Saatchi & Saatchi Beograd. Osvojiti Kanskog lava u najvećoj svetskoj konkurenciji je pravi podvig i graniči se sa…