Bronzani Lav na festivalu u Kanu

Na najvećem svetskom festivalu kreativnosti Cannes Lions agencija Saatchi & Saatchi nagrađena je ''Bronzanim lavom'' za kampanju “Hronike pretnji” realizovanoj u saradnji sa Komisijom za istraživanje ubistava novinara i OEBS-a (Organizacija za evropsku bezbednost i saradnju).

 

"Ovo je veliki uspeh za Saatchi & Saatchi Beograd. Osvojiti Kanskog lava u najvećoj svetskoj konkurenciji je pravi podvig i graniči se sa nemogućim. Ali filozofija naše agencije da „ništa nije nemoguće“ sada je potvrđena na najlepši način. Na projektu su radili vrhunski kreativci i još jednom pokazali zašto su među najboljima u svetu." - izjavio je ovim povodom Veljko Golubović, Executive Creative Director agencije Saatchi & Saatchi.

 

Komisija za istraživanje ubistava novinara i Kancelarija za slobodu medija (OEBS) inicirali su međunarodni projekat ''Hronike pretnji'' u cilju podsticanja javne debate i definisanja metoda efikasne zaštite novinara koji su gotovo svakodnevno izloženi različitim vidovima diskriminacije, agresije i nasilja.

 

U svrhu kampanje, jedna od 100 autentičnih pretnji novinarima odabrana je i postala javna tako što je anonimno pismo objavljeno u 70.000 primeraka u dnevnim listovima Blic, Politika i Danas. U isto vreme, video poruka povezana sa pretnjama upućenim istraživačkim novinarima postavljena je na vebsajtove. Pretnje ubačene u novine i postavljene na internet imale su za cilj da stave čitaoca u poziciju novinara koji svakodnevno primaju pretnje.

 

Projekat ’’Hronike pretnji’’ ocenjen je kao jedan od najuspešnijih u kategoriji kreativnog korišćenja medija (Creative Use of Media). Manifestacija Cannes Lions tradicionalno okuplja vodeće svetske marketinške stručnjake i predstavlja sveobuhvatan uvid u svet komunikacija i medija. Ovom nagradom, Saatchi & Saatchi Beograd nastavlja višegodišnji niz uspeha na internacionalnoj sceni, među koje spadaju nagrade New York Festival, Clio, Eurobest, Cresta, Epica, Cristal, Golden Drum, Ad Stars i druge.


Magnus Djaba appointed as Global President Saatchi & Saatchi

Novosti

Magnus Djaba, UK CEO of Saatchi & Saatchi Fallon, will take on the newly created global president role and will lead the network, alongside Kate Stanners, worldwide chief creative officer and chairwoman, and David Hackworthy, worldwide chief strategy officer. Robert Senior, global CEO Saatchi & Saatchi, will ensure a smooth transition over the next three months, and will continue to…

Tri priznanja za Saatchi & Saatchi Beograd i Hemofarm fondaciju na Golden Drum festivalu

Novosti

Na 23. Golden Drum festivalu, najznačajnijem regionalnom festivalu kreativnosti, agencija Saatchi & Saatchi Beograd u saradnji sa Hemofarm Fondacijom, osvojila je zlatnu, srebrnu i bronzanu nagradu. Agencija Saatchi & Saatchi Beograd je u Ljubljani sa kampanjom „Najvažniji poziv u životu“ osvojila Golden Drum u kategoriji integrisanih kampanja, Silver Drum u kategoriji PR, i specijalnu nagradu Drum Adriatic 2016 Bronze koja…

Hronike pretnji nagrađene na Cristal festivalu

Novosti

Agencija Saatchi & Saatchi Beograd osvojila je još jedno bitno međunarodno priznanje sa projektom “Hronike pretnji” na Cristal festivalu u Francuskoj.   Ovoj višestruko nagrađivanoj kampanji pripala je Sapphire nagrada u kategoriji Media – Best Use of Print. ’’Hronike pretnji’’ je projekat iniciran od strane Komisije za istraživanje ubistava novinara i Kancelarije za slobodu medija OEBS s ciljem podsticanja javne…

Dve nagrade za Saatchi & Saatchi Beograd na festivalu Eurobest 2014

Novosti

Na prestižnom evropskom festivalu kreativnosti Eurobest u Helsinkiju, agencija Saatchi & Saatchi Beograd osvojila je dve nagrade za kampanju ’’Hronike pretnji’’ realizovanoj u saradnji sa Komisijom za istraživanje ubistava novinara i OEBS-om (Organizacijom za evropsku bezbednost i saradnju).   Kampanja je nagrađena srebrom u okviru kategorije Use of Print in a Media Campaign, dok je bronzano priznanje dodeljeno za Public…

Nagrada Silver Drum za kampanju “Hronike pretnji”

Novosti

Na najznačajnijem regionalnom festivalu kreativnosti Golden Drum u Portorožu, agencija Saatchi & Saatchi Beograd osvojila je Silver Drum nagradu u kategoriji integrisanih kampanja sa radom pod nazivom “Hronike pretnji”.   ’’Hronike pretnji’’ je projekat iniciran od strane Komisije za istraživanje ubistava novinara i Kancelarije za slobodu medija OEBS s ciljem podsticanja javne debate i definisanja metoda efikasne zaštite novinara, koji…

Bronzani Lav na festivalu u Kanu

Novosti

Na najvećem svetskom festivalu kreativnosti Cannes Lions agencija Saatchi & Saatchi nagrađena je ''Bronzanim lavom'' za kampanju “Hronike pretnji” realizovanoj u saradnji sa Komisijom za istraživanje ubistava novinara i OEBS-a (Organizacija za evropsku bezbednost i saradnju).   "Ovo je veliki uspeh za Saatchi & Saatchi Beograd. Osvojiti Kanskog lava u najvećoj svetskoj konkurenciji je pravi podvig i graniči se sa…