Na 23. Golden Drum festivalu, najznačajnijem regionalnom festivalu kreativnosti, agencija Saatchi & Saatchi Beograd u saradnji sa Hemofarm Fondacijom, osvojila je zlatnu, srebrnu i bronzanu nagradu. Agencija Saatchi & Saatchi Beograd je u Ljubljani sa kampanjom „Najvažniji poziv u životu“ osvojila Golden Drum u kategoriji integrisanih kampanja, Silver Drum u kategoriji PR, i specijalnu nagradu Drum Adriatic 2016 Bronze koja…
Jedna fotografija dnevno u najgoroj godini života
Akcija za donaciju opreme porodilištima
Na najvećem svetskom festivalu kreativnosti Cannes Lions agencija Saatchi & Saatchi nagrađena je ''Bronzanim lavom'' za kampanju “Hronike pretnji” realizovanoj u saradnji sa Komisijom za istraživanje ubistava novinara i OEBS-a (Organizacija za evropsku bezbednost i saradnju). "Ovo je veliki uspeh za Saatchi & Saatchi Beograd. Osvojiti Kanskog lava u najvećoj svetskoj konkurenciji je pravi podvig i graniči se sa…
Saatchi & Saatchi Poljska lansirao revolucionarna interaktivna rešenja 'Baby Browser' – „Pretraživač za bebe“
Magnus Djaba, UK CEO of Saatchi & Saatchi Fallon, will take on the newly created global president role and will lead the network, alongside Kate Stanners, worldwide chief creative officer and chairwoman, and David Hackworthy, worldwide chief strategy officer. Robert Senior, global CEO Saatchi & Saatchi, will ensure a smooth transition over the next three months, and will continue to…
Agencija Saatchi & Saatchi Beograd osvojila je još jedno bitno međunarodno priznanje sa projektom “Hronike pretnji” na Cristal festivalu u Francuskoj. Ovoj višestruko nagrađivanoj kampanji pripala je Sapphire nagrada u kategoriji Media – Best Use of Print. ’’Hronike pretnji’’ je projekat iniciran od strane Komisije za istraživanje ubistava novinara i Kancelarije za slobodu medija OEBS s ciljem podsticanja javne…
Na prestižnom evropskom festivalu kreativnosti Eurobest u Helsinkiju, agencija Saatchi & Saatchi Beograd osvojila je dve nagrade za kampanju ’’Hronike pretnji’’ realizovanoj u saradnji sa Komisijom za istraživanje ubistava novinara i OEBS-om (Organizacijom za evropsku bezbednost i saradnju). Kampanja je nagrađena srebrom u okviru kategorije Use of Print in a Media Campaign, dok je bronzano priznanje dodeljeno za Public…
Na najznačajnijem regionalnom festivalu kreativnosti Golden Drum u Portorožu, agencija Saatchi & Saatchi Beograd osvojila je Silver Drum nagradu u kategoriji integrisanih kampanja sa radom pod nazivom “Hronike pretnji”. ’’Hronike pretnji’’ je projekat iniciran od strane Komisije za istraživanje ubistava novinara i Kancelarije za slobodu medija OEBS s ciljem podsticanja javne debate i definisanja metoda efikasne zaštite novinara, koji…